mandag 29. juni 2009

Tør ikke slippe jubelen helt løs enda....

Nå har kirurgen som opererte meg vært å sett på sårhula.
Han hadde ingen betenkeligheter med å erklære den fri for bakterier som kan være til hinder for transplantasjon. I morgen skal jeg gjennom ultralyd av hjerte og høyresidig hjertekateterisering Ved denne hjertekateteriseringen måler de trykket mellom hjerte og lunger. Sist gang de målte den var alt fint, og alle tror at det fortsatt er bra. Er bare slike ting som må gjøres med jevne mellomrom frem til nytt hjerte er transplantert. Fra i natt blir det fasting, så i morgen blir det ingen kaffe eller frokost på meg. Dvs at de går nå videre med utredning mhp nytt (pent brukt) hjerte. Vi er et stort skritt nærmere målet nå.
Det er en person jeg ikke kan få takket nok ifm at sårhula er blitt så bra. Og det er ene og alene Vigdis og hennes sykepleiefaglige kompetanse som skal ha all ære av godt sårstell.

1 kommentar:

  1. Hei Roar.

    Jeg vil bare få ønske deg lykke til. Jeg leser bloggen din hver dag og synes du er tøff som er så åpen om din egen situasjon.
    Jeg er sikker på at den er til hjelp for andre i lignende situasjoner.

    Mvh
    Trygve

    SvarSlett