torsdag 18. juni 2009

Simdax behandling


I går kveld ble jeg utskrevet fra sykehuset. Det er lenge siden jeg har pustet så lett og det er godt å være hjemme igjen.
Jeg har nå gjennomgått en 24 timers behandling med Simdax. De timene "fastlåst" til senga på overvåkningen var verd det, da jeg har god effekt av behandlingen. Under behandlingen hadde jeg ingen bivirkninger. Måtte tilbringe ett døgn på sengeposten B8 etter jeg var ferdigbehandlet, men hva gjør vel det. Der er det godt å være. Betjeningen der er bare helt suverene. Det er de nok sikkert på resten av sykehuset også, men jeg har liten erfaring med andre sengeposter. B 8 er nok blitt mitt andre hjem. Tenk! jeg klarte å gå i gangen på sengeposten. Går riktignok i "skilpaddefart", men hva gjør det, så lenge jeg kan bevege meg noen få meter uten å tilbringe lang tid på sofaen etterpå.
Nå håper jeg at behandlingen varer i noen uker slik at reisen til Rikshospitalet den 28 blir lettere å klare.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar