lørdag 6. juni 2009

Litt historie


I juni i 2008, fortalte min Kardiolog meg at han ville utrede meg mhp en eventuell hjertetransplantasjon. Denne forhåndsutredningen gjennomgikk jeg på St. Olavs Hospital og resultatet ble sendt til Rikshospitalet. Etter en kort stund fikk jeg tilbakemelding om at de ville vurdere meg videre for en eventuell hjertetransplantasjon, og i slutten av oktober 08 ble jeg innlagt ved hjertemed avd på Rikshospitalet. Men en kan jo ikke bare "surfe" gjennom livet. Noen tilbakeslag må en ha. Under utredningen fant legene ved Rikshospitalet at jeg hadde noe væske som det var funnet bakterier i på høyre lunge. Disse måtte fjernes og den eneste muligheten å gjøre det på, var å operere, og et pleurokutant vindu ble anlagt. Operasjonen gikk greit den og etter ca 2 uker kunne jeg reise hjem.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar