lørdag 27. juni 2009

Reisen til Rikshospitalet, dagen før dagen


I dag er det den store pakkedagen.
Når jeg ser hva Vigdis har lagt frem av tøy som skal med, så lurer jeg på om vi skal flytte, eller bare bli borte i noen dager.
En fordel med å komme på Rikshospitalet er at der har sykehus-skjortene brystlomme slik at jeg kan ha med meg brilleetui hele tiden.
Slike skjorter har de ikke på St. Olav. Ser ikke på dette som noen stor sak, slik at jeg hverken har fremmet saken for pasientombudet eller brukerutvalget. Men det er det eneste jeg ikke er helt fornøyd med når det gjelder alle mine opphold på St. Olavs hospital

1 kommentar:

  1. Hei Roar!

    Har fulgt din blogg siden sist, syns du skriver veldig godt. Det er interessant å lese tankene dine rundt din situasjon, og kommer til å følge deg.
    Ønsker deg og Vigdis lykke til på Riksen og håper du havner på "lista" snarest.

    Mange hilsner fra Tina

    SvarSlett