tirsdag 9. juni 2009

En typisk dag


Hvordan får jeg dagene til å gå? Det er det mange som spør om. Blir dagene lange?
Nei, de blir ikke det. Jeg hører mye på radio enten NRK1 eller Scansat http://www.scansat.no/ Det er en fin radio for voksne som sender masse fin musikk, og de har kveldsprogram fra kl 22 som vi lytter på nesten hver kveld. Den eneste gangen på dagen at radioen er avslått, er under nyhetene på TV og dersom det er helt spesielle tv-program vi vil se på.
Når jeg står opp på morgenen bruker jeg en times tid på Adressa og drikker et par kopper kaffe. Deretter så skal mange aviser leses på internett. Jeg kan også tilbringe mange timer om dagen, enten på sofaen eller i godstolen. Da finner jeg fred i å se på akvariet. Der er det ulike "bilder" hele tiden.
Noen dager så er jeg i så god form at jeg klarer å lage middag til Vigdis kommer hjem. Det er desverre ikke bestandig hun kommer hjem til ferdig middag. Slik går nå dagene da. Jeg har prøvd lydbok, men dessverre jeg sovner.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar