lørdag 29. august 2009

Birken!

Jeg har fulgt min nevø gjennom Birken i dag. Han er et "råskinn" (i positiv betydning), som jeg er veldig stolt av å være onkel til. Takket være internett, så kunne jeg se når han passerte ulike passeringssteder, fikk også tiden opp med en gang.
Ble sliten jeg, av å se hvordan de slet seg gjennom gjørma! Kunne nesten kalle det for Spa behandling. Søle = Spa.
Da jeg måtte legge meg på sofaen underveis i løpet, så streifet tanken meg. Er jeg overtrent?? Det er jo det idrettsstjerner skylder på når de ikke klarer å prestere!

3 kommentarer:

  1. Gratulerer med bursdagen din, Roar! Håper du har en fin dag! Får satse ¨på at det blir din siste bursdag med slitt hjerte, neste bursdag er du sprek og frisk og disker opp kona som hviler på sofaen!

    Åshild

    SvarSlett
  2. Gratulerer med dagen fra Halden :-)))

    SvarSlett
  3. Jeg likte den kommentaren Åshild!
    Vigdis

    SvarSlett