onsdag 5. august 2009

Mitt livs maratonløp


Synes at Kardemommeloven passer så godt på meg.

Ja, det er som en har kommentert på bloggen min, dette er mitt livs maratonløp! Ikke i hodet, men det fysiske "slitet" hver dag. I dag fikk jeg brev fra Riksen om at de dessverre hadde glemt å ta noen prøver av meg. De som var tatt tidligere var blitt "for gamle". Men Riksen er profesjonelle og hadde gjort alt klart med rekvisisjon, hvilke blodprøver som skulle taes, samt spesiell konvolutt som prøveglasset skulle sendes i. Men så er det å finne en parkeringsplass i nærheten av legesentret da. Det er ikke lett her i Trondheim.
Jeg brukte det min bror fortalte etter han hadde passert målet i Grenserittet. "Den største konkurenten var han selv". Han vant over seg selv og vurderte aldri å gi seg. Hans sønn startet tidligere på dagen i en annen gruppe og bare laget "gjørmegryte" av løypa (Hehe). Min bror sloss seg gjennom gjørmen. Jeg hadde bare slett asfalt heldigvis, men for meg minst like slitsomt. Jeg klarte å gå fra parkeringsplassen til legekontoret og tilbake. Det ble rett hjem på sofaen. Dette er mitt maratonløp!

1 kommentar:

  1. Kan ikke unngå å kommentere Kardemommeloven. For mag har det vært barnelærdom å ikke plage andre, men være snill og grei. Godt at du også har oppdaget at slik skal det være.. i enalder av 62!
    hehe!
    Klem fra Vigdis

    SvarSlett