tirsdag 4. august 2009

Sliten idag!

Det kommer nok av "arbeidsinnsatsen"som har blitt nedlagt det siste døgnet.
I går hjalp Vigdis meg med hårvask og hårklipp. Selvfølgelig med innlagte pauser på sofaen mellom øktene.
I natt våknet jeg at jeg lå ubehaglig. Da var det bandasjen som hadde løsnet og lå i en krøll. Da var det ikke annet å gjøre en å vekke Vigdis slik at hun fikk lagt på ny bandasje.
I dag tidlig startet jeg dagen med barbering og deretter i dusjen. Etter at jeg var ferdig, tok Vigdis av bandsjen og satte dusjstrålen inn i sårhula. Kan vi kalle det vask av "motorrommet"?
Derfor blir nok mesteparten av dagen tilbrakt på sofaen.


Alle vitser har et snev av sannhet i seg. Sikkert derfor at det finnes så få svigerfarvitser.

1 kommentar:

  1. Hei Roar!

    Livet er slitsomt når alt som skal gjøres er så tungt. Det kan jeg skrive under på. Men det virker som om du er sikker på at din dag kommer da telefonen ringer, så da er det bare å håpe på bedre tider- Det er bedre å tenke NÅR enn VISS... Jeg har lett for å tenke viss, men jeg prøver å tenke at alle de dårlige dagene skal være for en periode og ikke for alltid.. Det gjelder å holde håpet oppe om bedre tider.

    Hilsen fra Åshild

    SvarSlett