torsdag 13. august 2009

Litt makaber humor i hverdagen

Det er vel sant det Vigdis sier. At jeg har lett for å "ta av" noen ganger.
Jeg kan ikke bare gå å tenke på sykdom hele tiden. Må filosofere over andre ting også. Ikke alt like seriøst, men morsomt likevel.
Idag har jeg sammenlignet måten en bilmekaniker og en kardiolog diagnostiserer på.
De kobler begge til noen ledninger, og starter opp en datamaskin. Så finner de feilen. Har spurt min bror om han kan komme opp med verktøykassa og pc-en. Men neida. Han er ekspert på diesel/bensinmotorer som avgir CO2. Min motor går på biobrensel og avgir metangass! Slik at den får andre ta seg av.
Dagene går nå da. Formkurven er på vei nedover. Har nok ikke mer virkning av Simdax-behandlingen. Vigdis merker det også ved at jeg blir enda fortere sliten, blålig på nesa og leppene. Skulle prøve meg på å støvsuge igår. Klarte å få satt frem støvsuger. Gjett hvem som måtte ta jobben!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar