lørdag 1. august 2009

Grenserittet

Grenserittet er et sykkelløp på 80 km som går i grensetraktene fra Strømstad til Halden.
Der har jeg deltatt idag - det kjennes i hvertfall slik ut.
Jeg holdt meg hjemme på sofaen, men min bror og min nevø syklet Grenserittet. Jeg fulgte de på to passeringsteder underveis og ved målgang via internett.
Mitt håp er at jeg en gang i fremtiden skal kunne sette meg på en sykkel og ta en liten tur i mitt tempo i nærområdet. Nå har jeg nok med å komme meg til legekontroll.
Det nytter ikke å "deppe" fordi om at formen er dårlig. Må bare se fremover for det blir bedre tider igjen!

2 kommentarer:

  1. Hei!

    Fant bloggen din og syns dette innlegget var veldig bra skrevet. Kjenner meg igjen, for jeg venter på nye lunger og klarer mindre og mindre. Vi får håpe på bedre tider begge to!

    Hilsen fra Åshild

    SvarSlett
  2. Hver dag er som en maraton, sånn husker i alle fall jeg ventetiden på mitt nye organ.
    Ventetid i seg selv er utmattende, men når gevinsten endelig kommer er det verdt det. Hold ut og stå på. Vi har plass til mange flere på listen over de som har fått en ny mulighet med et nytt organ.

    SvarSlett