fredag 4. september 2009

En stille uke


Jeg har ikke oppdatert bloggen min på noen dager nå. Årsaken er at det rett og slett ikke har skjedd noe spesielt. Fylte 62 år på onsdag, men den ba jeg om at skulle forbigås i stillhet. Orket rett og slett ikke å ha besøk av så mange. 1 - 2 stykker av gangen er maks av hva jeg orker. Men slike besøk setter jeg til gjengjeld veldig pris på.
Søndag skal vi ha Får- i- Kål til middag. Jeg har nok mye av barnelærdomen med meg. Den er best dagen etter. Derfor blir den satt på et par timer i morgen lørdag. Deretter får den den siste timen på søndag. Vet at jeg skal ta INR på mandag, og K-vitaminer (Grønne grønnsaker) og marevan går dårlig sammen. Jeg sier det bare til legen, så vet han om det når han skal dosere.
Dagene går fort synes jeg. Når kaffen og avisa er ferdig, så er det å hvile litt før jeg spiser frokost. Så sofabesøk igjen før avisene på internett blir lest. Bruker lang tid på middagen. Når jeg har vasket/skrubbet potetene så er det tilbake på sofaen. Deretter taes resten, litt avhengig av hva som står på Menyen.
Bildet som er satt inn er et av flere vi har fått fra sønnen til Vigdis, han bor i Montana, USA. Det er fra en kunstutstilling som går til inntekt for Brystkreftsyke. Utrolig hvor fine vannmelonene blir med litt bearbeiding!

4 kommentarer:

  1. Massor med kramar till dig i efterskott på din bursdag..Klem, klem , klem, klem, klem, klem, klem, klem, klem och en bamseklem.
    Du får ge Vigdis en från mig också.. ska bli bättre att följa med efter rehabiliteringen - har ikke dator med mig.

    SvarSlett
  2. Jeg som trodde det var Vigdis som frista deg med litt ekstra fint frukt og grønt...:-)

    SvarSlett
  3. Nyt dagens middag. Vi kjørte på med første koking forrige helg og, som du sier, den var betydelig bedre på mandag.

    SvarSlett
  4. Utrolig stilig med frukt som blir noe helt annet når proffe slipper til med kniv (eller hva de nå bruker).. Får i kål er knall, så håper mor inviterer til det snart (minne på).. :)

    SvarSlett