torsdag 21. januar 2010

Jeg blir sterkere og sterkere

Jeg gjør stadig fremgang. Kjenner at det blir lettere å gå turer og klarer mer fysisk anstrengelse nå. Det gjør hverdagen lettere på mange vis.
Kulden har endelig sluppet taket slik at nå er jeg mer utendørs. Gikk tur på lørdag, og det var godt. På kvelden var jeg i selskap. Det var kjempegodt å kunne være sosial igjen, tåle mange mennesker rundt seg, delta i samtaler og ha det morro. Det er så lenge siden nå.
Jeg har fått innkallelse nå til St. Olav hospital. Om et par uker skal jeg til en gastroundersøkelse
Det er noe som ikke er som det skal være i magen min. Jeg føler meg trygg på at det ikke er noe alvorlig, for blodprøvene er helt fine.

2 kommentarer:

  1. Så godt å høre at du blir sterkere! Må være deilig å kunne leve livet som du kjente det, før du ble syk.
    Så får vi bare håpe at de får orden på magen din :)

    SvarSlett
  2. Det er oppløftende å lese hvordan det går med deg. Får ikke tittet innom bloggen din så mye nå, men av og til må jeg jo prøve å følge litt med. :)

    SvarSlett