torsdag 14. januar 2010

Det er fortsatt kaldt

Den hindrer meg mye dessverre. Går bare ut det jeg må. Vil ikke utsette meg for så mye, Sjansen for lungebetennelse er mye større for meg enn andre friske menensker. Derfor blir det mye innetid.
Likevel så opplever jeg mange gleder her i livet.
På treningen så løfter jeg mer og mer kilo på de ulike apparatene. På Rikshospitalet klarte jeg så vidt å løfte en gåstav over hodet da jeg startet med treningen. I dag er 25 kilo helt greit. Også på de andre apparatene for rygg, hofter og ben ligger jeg på rundt 25 kg. For en som begynte på under null, så er dette en stor fremgang iht fysioterapeuten. Føler også selv at jeg har fremgang.
Den store gleden i dag var at en kvinne jeg har fulgt på bloggen og besøkt på Riksen, har klart å skrive på sin egen blogg igjen. Hun fikk nye lunger for en tid siden og fikk en tøff start med de nye lungene.
Kan tenke meg hvordan hun har hatt det. Slikt kan ikke beskrives med ord, men må oppleves for å kunne forstå det. Jeg visste at hun hadde fått nye lunger, jeg besøkte henne da jeg var på Rikshospitalet sist gang. Derfor ble det litt fuktig i øyekroken da jeg så at hun igjen klarte å skrive på bloggen sin.

1 kommentar: