lørdag 17. oktober 2009

Ute i frisk luft idag



Jeg fikk lov av legen å forlate sengeposten en liten stund. Jeg må ha hjerteovervåkning og pacemaker frem til mandag i første omgang, deretter vil de vurdere det igjen. Har lavere hvilepuls (tomgangshastighet) enn ønskelig i de første ukene. Det har vistnok noe med innkjøringen av den nye motoren å gjøre.

Vigdis og jeg tok trappen 3 etasjer ned, og etter litt oppvarming i glassgangen, gikk vi ut og trakk frisk luft. Var herlig å kjenne følelsen av at nå kan jeg gå der hvor jeg tidligere har blitt kjørt i rullestol. Etter en tur ute på parkeringsplassen gikk vi innom kiosken, før jeg ville gå trappa opp til 3 etasje igjen. Jeg må innrømme at jeg ble andpusten og at det verket i benmuskulaturen. Tro meg; men for meg er det en herlig følelse å få muskelsmerter.

5 kommentarer:

  1. Utrolig flott å høre :-)

    SvarSlett
  2. Utrolig bra at du er så fort på bena. Imponerende. Tror forresten jeg omtrent gikk inn i deg på vei ut av heisen rett ved hjerte avdelingen. I så fall så du veldig godt ut. :)

    SvarSlett
  3. Og at du kom deg ut på Donasjonsdagen var jo nesten litt magisk.
    Var innom RH i dag, men rakk dessverre ikke innom rommet ditt. Skal se om jeg får det til en annen dag.

    SvarSlett