tirsdag 13. oktober 2009

Takk for alle hilsninger


Jeg føler meg i bra form. I dag har jeg gått i trapp tre etasjer ned og to opp. Etter først en oppvarmingsrunde på 12 min på trimsykkel. Fysiotearapeuten sier jeg ligger ca ett døgn foran skjema! Jeg har gått mere den siste uka enn det jeg har gjort det siste halve året. Kommer til å fortelle om videre utvikling her på bloggen i tiden fremover. Det være seg oppturer og nedturer. Jeg er psykisk forberedt på at det kan komme tunge dager også. Det er tydelig at humøret ikke sitter i hjerte, humøret er fortsatt det samme. Nå er både humør og hjerte godt. Siden jeg ligger foran skjema, så tror min kjære bror at jeg har fått et hjerte etter en halvkåt elgokse!!

3 kommentarer:

  1. Stilig bide - så på Roar:)Gleder meg til å høre hvordan det går i fortsettelsen. Klem fra Hilde

    SvarSlett
  2. Godt å se deg i fin form igjen Roar :-)
    Nedturer kommer sikkert, men da gjelder det å se fremover !!

    SvarSlett
  3. Godt å høre! Fortsatt god bedring!

    SvarSlett