onsdag 28. oktober 2009

Pasienthotellet, men ingen hotellferie.

I dag flyttet jeg inn på pasienthotellet. Siden Vigdis skal tas seg av sårstellet mitt, så bor også hun her. Vi har flyttet sammen igjen! :)
Jeg er glad for at vi har et trygdesystem og frikort over en viss grense på blå resepter. Sitt ned å hold deg fast nå!
Jeg hentet ut medisiner for ca 2 mnd forbruk til den nette sum av 15.300 Femtentusentrehundre,-

Selv om jeg er på hotell, så er det langt ifra noe hvilehjem. Opp kl 7 for å være på sengeposten til kl 8. Der skal vekt, puls og blodtrykk sjekkes. Deretter skal jeg ta blodprøver. Først når de er tatt, kan jeg gå tilbake til hotellet for frokost og dagens 1. inntak av tabletter. Deretter er det minst en times fysisk trening. Kan forsikre dere om at fsysioterapeuten finner mye muskulatur i kroppen min som ikke har vært brukt på maaaaange år.
2. dose av tabl skal taes kl 21 om kvelden. Godt at jeg har alarmfunksjon på mobiltelefon nå i begynnelsen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar