lørdag 18. juli 2009

Hodet vil gjøre så mye, men kroppen nekter

Er riktignok bare småting jeg skulle ha gjort, slik som å rengjøre vannlåsen i vasken på badet. Den er vel full av hår. En ting er sikkert, det håret som ligger i den vannlåsen kommer ikke fra meg!
Rydde opp i skjærereiret av ledninger rundt tv/stereobenken er også en ting jeg skulle ha gjort. For ikke om å snakke om å digitalisere bilder og rippe lydbøker. Dette er jo for en vanlig mann ikke tungt arbeid, men nå om dagen vil kroppen bare ligge på sofaen.
Folk kan jo tro at jeg er lat, for jeg ser jo frisk ut. Men det er bare utenpå. Inni er det et hjerte som ikke orker å "dra kroppen rundt".
Så lenge jeg ikke får liggesår får jeg bare finne meg i det. Enkelte dager er bare slik. Andre dager er helt "normale"etter min norm.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar