torsdag 2. juli 2009

Forberedelser!

Nå går dagene med til å få unnagjort alle forberedelsene som må til, slik at alt er klart når telefonen ringer. Rikshospitalet er virkelig profesjonelle med å informere pasient og pårørende om hva som er nødvendig å ha med, og hva som skal gjøres når jeg ankommer Rikshospitalet. Til og med reiserekvisisjoner er utfylt dersom rutefly kan benyttes, og hvilket telefonnummer jeg skal ring dersom ambulansefly er nødvendig.
I dag har jeg vært å kjøpt meg skikkelige joggesko med fulldemping i sålen. Det skal være med nedover, da opptrening begynner kun få dager etter at intensivbehandlingen er slutt.
Jeg trodde at jeg aldri skulle investere i slike sko, men nå er det gjort.
Har jo i de siste årene vært "redd" for å ta på meg de gamle kloggene når jeg skulle utendørs. Var redd for at tresålene skulle få tid til å slå rot med den hastigheten jeg beveget meg med!
Vigdis har foreslått at hun kan kjøre ned på RBK-butikken og kjøpe RBK joggedress. Vet ikke helt jeg om hun mente det alvorlig, eller om det var for å teste om hjertet mitt tålte et slikt sjokk.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar