søndag 16. mai 2010

Snart 17 mai

Siden torsdag har vi hatt besøk av Vigdis sin sønn m/kone og 3 barn på 1 - 4 - 7 år. De er aktive barn slik at det har foregått noe hele tiden. Det er godt å kjenne at jeg ikke er sliten. For min del kunne de gjerne ha vært her lenger, men en jente på 7 år skal gå i 17 mai tog på Nøtterøy. Da sa det seg selv at de måtte sette nesen hjemover i dag. Vi har koset oss sammen med voksne og barn de dagene de besøkte oss.
I dag er det ca 20 gr. Men i morgen er det lovet vanlig trøndervær, dvs regn og kjølig.
Vigdis og jeg tok en sykkeltur på ca en mil i dag. Jeg har sykkelcomputer slik at jeg ser fremgangen. Farten er øket, og jeg sykler lengre uten pustepauser. Det tar tid å få opp kondisen med bare 1,5 lunge. På denne distansen bruker jeg nå 15 minutter kortere tid enn jeg gjorde for bare få uker siden. Denne utviklingen er vi fornøyde med! Håper det blir mange sykkelturer i tiden fremover.
Vi er klare til 17 mai - blomster er plantet ute og flagget ligger klart til i morgen.

2 kommentarer:

  1. Gratulerer med dagen Roar og Vigdis!!!

    SvarSlett
  2. Gratulerer med dagen!

    Så flott med syklinga! Håper du husker på hvor heldig du er som har "hare" (Vigdis)! Jeg er imponert over at du klarer 1 mil!

    SvarSlett