tirsdag 11. mai 2010

En stor helg har jeg lagt bak meg


Fredag kjørte vi til Moss. Jeg kjørte begge veier, var vel aldri i tvil om at jeg skulle klare turen.
Lørdag var det konfirmasjon til et barnebarn (Merethe) og søndag feiret vi at Kristoffer (barnebarn)fyller 18 år.
Senere på søndagen kjørte vi inn til Catosentret. Der var Åshild. Hun ble lungetransplantert noen uker etter at jeg fikk nytt hjerte. Dessverre fikk hun noen komplikasjoner. Jeg besøkte henne den dagen hun kom på sengeposten. Derfor var det STORT å se henne igjen nå. Jeg må bare innrømme at øyekroken var litt våt når hun demonstrerte hvor raskt hun var blitt til bens.
Mandag var det en rask "Harrytur" før vi satte kursen nordover. Kjørte Østerdalen, og vi lurer på når våren kommer. Det var "nullføre" og tett snødrev nesten hele veien fra Elverum til Ulsberg. Det beste av alt; jeg var ikke sliten da vi kom hjem!
En innholdsrik helg!

1 kommentar:

  1. Takk for besøket, det var veldig koselig å være sammen med dere. Og kjekt at det går bra med oss begge nå. Orkideen jeg fikk er nydelig og på plass hjemme i stua mi i Oslo. Boka leste jeg ut på to kvelder og den gir jo et godt innblikk i hvordan livet har artet seg for deg og Vigdis de siste årene. Føler liksom jeg ble bedre kjent med dere gjennom boka fordi jeg nå kjenner mer av historien. Takk for den og!

    Åshild

    SvarSlett