lørdag 15. august 2009

Kontakt med Rikshospitalet

I dag ringte den ene av mine kontaktsykepleier fra Rikshospitalet. For noen vidunderlige mennesker.
Hun spurte om hvordan jeg har det, og det er tydelig at de samarbeider godt. Hun var helt oppdatert på det jeg hadde snakket om tidligere i sommer, selv om det var en annen som ringt da. Hun kjente godt til min vektøkning og spurte hva som var gjort fra sykehuset her. Hun mente jeg var i "gode hender" med samarbeidet mellom min fastlege og St.Olav. Samme føler jeg også.
Det som også imponerer meg er at de også spør om hvordan Vigdis har det. Det er like viktig for de å vite at henne har det bra, som hvordan jeg har det.

1 kommentar:

  1. Godt å lese at du har bra sammarbeid med dine behandlere. Trives med å lese i bloggen din. Oppriktigheten og ærligheten med alle tingene gir et lite innblikk i hvordan du har det. Ett innblikk i noe det for folk utenfor er vanskelig å forstå, men umulig å prøve å forstå hvis ingen forklarer det. Er stadig innom å titter selv om jeg ikke setter mange spor. Klara :-)

    SvarSlett