tirsdag 11. august 2009

Klarte nesten å lage middagen ferdig idag

Vi skulle ha fiskeboller i hvit saus + rå rasepede gulrøtter. Selvfølgelig var fiskebollene hjemmelaget. Ingen ferdigkjøpte melboller med bare en anelse av fisk her i huset. Da jeg hadde fått skrubbet rene potetene og satt de på koking, laget jeg hvit saus. Da var også kreftene oppbrukt. Gulrøttene måtte Vigdis raspe da hun kom hjem. Jeg synes at det var litt for "brutalt" å bruke fodprossessoren for stakkars 2 gulrøtter.
Spiste en deilig middag og deretter en time på sofaen. Det var arbeidsdagen min.

3 kommentarer:

  1. Men hvordan gikk det med parkeringen hos legen da?

    SvarSlett
  2. Det gikk fint Åshild. Fant parkeringsplass like i nærheten av legesentret. Gikk de må meterne i rolig tempo.

    SvarSlett
  3. Hei
    Kan du sende meg oppskriften på de fiskebollene, eller er den hemmelig?

    Mvh
    Trygve

    SvarSlett