mandag 17. august 2009

Det ble en heftig natt!

I natt våknet jeg av voldsomme luftsmerter. Jeg vet så godt, at jeg skal sitte litt på sengekanten før jeg reiser meg opp.
I natt gjorde jeg ikke det. Tenkte bare på å gå på kjøkkenet og finne meg Samarin. Rakk frem til kjøkkenbenken og husker at jeg åpnet skapdøra. Våknet liggende på gulvet med mye blod rundt meg. Murveggen på kjøkkenet liker meg ikke. Nå er det andre gangen jeg besvimer og slår hodet i den veggen. Årsaken er plutselig blodtrykksfall. Tro meg - den er hard!
Fikk vekket Vigdis. Stakkars hun. Måtte vaske øret og hodet mitt samt få stoppet blødningene, deretter måtte vegg og gulv på kjøkkenet vaskes. Hun sov ikke mer resten av natten. Tidlig å våkne før kl 0400!
Det ble et kutt i ørebrusken som legen stripset. Har fortsatt vondt. Godt vi har smertestillende i huset.

Dagens sitat: "Livet er som en golfball -en lang rekke harde slag før en havner i et hull i jorden"

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar