mandag 9. november 2009

Var godt med en helgeperm

Det var godt å komme seg hjem til min datter en tur, selv om det bare ble fra lørdag til søndag denne gangen.
Vigdis og jeg var ute og gikk tur både lørdag og søndag. Jeg visste om et par tunge, bratte bakker. Disse tok jeg fint i raskt tempo, men skal tilstå at jeg måtte stoppe på toppen og puste ut i et par minutter før jeg klarte å gå videre.
Pga sykdom var det noen barnebarn jeg ikke kunne møte. Får ta igjen det senere. Min bror traff jeg og vi snakket sammen en lang stund.
Det er godt å ikke bli totalt utslitt av å snakke med folk i noen minutter.
Utfordringene nå i fremtiden blir vel å få "snudd" tankene til folk.
Jeg er ikke hjertesyk lenger!
Hertet mitt er sterkt og godt. Det er all muskulaturen i resten av kroppen som må bygges opp. Derfor vil jeg også ha rett til 6 mnd gratis fysioteapi når jeg er hjemme igjen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar