torsdag 26. november 2009

En permisjon hvor jeg fikk mye gjort.

Det er godt å kjenne at kroppen fungerer. Nå klarer jeg å gå i butikker å handle, noe vi forøvrig var nødt til å gjøre på lørdag da vi kom hjem. Var jo bare litt "startmat" i huset.
Denne uka har gått med på å gjøre unna litt innkjøp ifm jul, samt endel andre ting. Nå kan jeg bære opp ved fra kjelleren selv. Har egentlig ingen begrensinger for hva jeg kan gjøre lenger. Må bare stå på for å trene opp muskelstyrke igjen.
En nabo har gitt meg en trimsykkel hun hadde stående. Den er pent brukt og passer ypperlig til mitt bruk. Blir en "sykkeltur" om dagen, samt at vi prøver å få til noen spaserturer ute.
Var et par dager vi ikke kunne gå ut, for det var en tynn ishinne på alle veier. Nå er imidlertid isbrodder handlet inn.
Klarte også å få bestilt timer hos fysioterapeut.
Søndag reiser jeg til Rikshospitalet igjen, men nå blir oppholdet kun et par dager. Er en Biopsi som skal taes, samt at de vil prøve å få til en hjertekatarisering (obligatorisk) samme dag. Denne er for at de skal ha noe å sammenligne med om 1 år, samt å sjekke at mitt nye hjerte ikke har noen tette årer.
Svineinfluensavaksinen er også tatt. Ingen reaksjoner på den hittil.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar