fredag 6. november 2009

Resultatet av siste biopsi (Avstøtningsprøve)

Bilde viser hvor mange typer medisiner jeg må ta 2 ganger om dagen.
Dagens biopsi gikk bra. Dermed får min datter i Moss besøk i morgen. Skal bli godt å få seg en natt borte fra sykehus og hotell. Misforstå meg ikke! Jeg liker meg godt her, vi føler oss begge trygge med flinke leger og pleiere som informerer og vi kan kontakte dersom vi lurer på noe.
I dag fikk jeg beskjed om at det er ingen ting i veien for at jeg kan ta en 5 dagers perm hjem til Tr.heim om noen få uker. Den muligheten blir nok benyttet, slik at vi får handlet inn mat o.l. til jul/nyttår.
Skal mye til nå at ikke jul/nyttår feieres hjemme i Starrmyra 14.
Jeg må nok reise ned rett over nyttår en liten tur. Men skal bli godt å få reise på "egen hånd", uten styr med rullestol.
I går så traff vi en av mine trofaste lesere av bloggen min, vedkommende skulle ha en natt på sykehuset. Hun hadde med seg en flaske rødvin. Den blir nok åpnet i kveld sammen med en pose potetgull under "Gullrekka".

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar