søndag 1. november 2009

Første helgen som fri og ny mann!

Fredagens biopsi gikk veldig greit- fortsatt ingen tegn til avstøtning. Pacemakertrådene ble også tatt ut. Nå går jeg helt for "egen maskin". Omdreiningshastigheten/pulsen ligger på rundt 80. Fredagen forløp rolig da jeg var sliten etter biopsien. Selv om det er en enkel og kortvarig undersøkelse, blir jeg litt utslått av bedøvelsen. Fikk også vite at jeg er nr 660 som er hjertetransplantert i Norge.
På kvelden tok vi et glass vin samtidig som vi så på Nytt på nytt.
Lørdag gikk vi tur i marka i retning mot Songsvann. Mange bratte bakker der for meg. Det ble et par hvilepauser underveis, men jeg klarte det. :) Det var deilig å kjenne frisk luft og lukten av skog og løv. Det er noe annet enn lukten av asfalt og eksos!
På ettermiddagen gikk vi tur inndørs. Lange korridorer og trapper.
Søndag våknet vi til regn og grått vær. Det ble asfalttur i dag. Vi gikk ned bakken i retning av Ullevål stadion og opp den lange bakken tilbake. To hvilepauser på tur opp. Det er jeg veldig fornøyd med!
Det er planlagt at jeg skal få halv dose svineinfluensa i kommende uke. Neste halve dose får jeg om tre uker. Jeg er ute blant folk hele tiden så det er fritt fram å besøke meg nå.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar