fredag 11. desember 2009

Søndag sjekker jeg inn på Rikshospitalet igjen

Nå har jeg vært hjemme på permisjon i ca 2 uker. Søndag går turen tilbake til Rikshospitalet og nye prøver skal taes. Klarer de denne gangen å få tatt både Biopsi og vanlig hjertekatarisering på meg, kan jeg regne med at jeg blir utskrevet. Hjertekatarisering er noe jeg må gjennom, ikke for at de tror at det er noe galt med mitt nye hjerte, men for å ha noe å gå ut ifra til senere. På grunn av at alle nervetråder er kuttet av, vil jeg ikke få vanlig anginasmerter. Derfor er det nødvendig med en slik "basisundersøkelse". Var meningen at jeg ta den sist jeg var nede, men da hadde jeg for høye blodverdier, slik at de ville ikke belaste nyrene mine med den kontrastvæsken de måtte bruke under undersøkelsen.
Jeg er fortsatt i fin form og nyter livet!

1 kommentar:

  1. Takk for kommentar i bloggen. Er en stund siden jeg har fått fulgt med på noen blogger nå, men din er også en av de jeg stadig er innom. Skulle du nå treffe på ei rødtopp med munnbind (muligens jeg slipper munnbindet, men ikke godt å vite) så er det bare å stoppe opp å si hei denne veien også. :)
    Godt å høre at det går fremover.

    SvarSlett