tirsdag 15. desember 2009

Hjemme igjen etter ny kontroll ved Rikshospitalet

I dag kom jeg hjem etter boipsi på Rikshospitalet. Dessverre fikk de ikke denne gangen heller foretatt hjertekaterisering. Det var rett og slett ikke kapasitet. Er det for mange som pådrar seg hjerteinfarkt ifm julestria?
Biopsien gikk fint. Dette var nr 9 uten tegn til avstøtning. Nå er neste 4 jan. Er den også bra, blir det 3 mnd til neste gang.
I morgen starter virkelig den fysiske treningen. De 2 jeg har hatt hittil etter at jeg kom hjem, kan vi vel regne som en "oppvarming".
I går passet det også slik at jeg fikk snakket med en av mine trofaste lesere. Vedkommende lå inne for utredning mhp dobbel lunge transplantasjon, og er jo selvfølgelig spent om "nåløyet passeres".

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar