søndag 13. september 2009

Vi lever godt nå!

Jeg vet ikke når, jeg må tilbringe mange uker på Rikshospitalet. Da blir ikke valgmuligheten mange med tanke på å velge menyen selv. En må ta den maten er får. Nå er det ikke noe galt med den da. Maten er god den, ja untatt den faste risengrynsgrøten på lørdager. Den kan jeg klare meg uten. Samme er maten på St. Olavs hospital.
Derfor er det enkelte søndager at vi unner oss noe ekstra godt til middag.
Denne helga ble det helstekt indrefilet av storfe m/rødvinsaus. Det er så godt, og veldig enkelt å lage i grunnen. Nydelig søndagsmiddag!

1 kommentar:

  1. hei kjære Roar - du har det tøfft men står på - glad jeg og er blitt en blogger og kan følge deg og dine innlegg bedre og du mine - he he - ja god mat og drikke er viktig - kosthold rtt og slett når en har en arvelig sykdom som hyt kolestrol - espen ha det og jeg til dels også - må passe på å ikke spise for mye søt lys sjokolade er forbudt - blir plakk i blodårene som da tettes - ja ja pent men godt brukt - og ja mamma var også i ditt stjernetegn født - jomfruen i dag 14 september i 1934 - hadde blitt 75 år - og du hadde den 5 eller den 2 sept?? og 62 år - sier alltid pent men godt brukt --- signe dagen din kjære roar og en stor klem fra meg evita til deg og dine :O)

    SvarSlett