fredag 18. september 2009

En rapport fra St. Olavs Hospital


Legene har funnet ut at mine nyrer ikke lenge reagerer på de vanndrivende tablettene Furix. Nå skal jeg få en annen type i tillegg. Klokken 15 idag var jeg ferdig med en kur med Simdax som tar 24 timer. Når de gir meg den, så må jeg ligge på hjerteovervåkingen med stadig kontroll av puls, blodtrykk og hjerteslag. Etter 24 timer "lenket"fast til senga, blir jeg ganske dårlig i ryggen. Da jeg kom tilbake på sengeposten, så var en av de sykepleierne som har hatt meg mest gjennom flere år på vakt. Hun var så kjempesnill at du ga meg en Tempurmadrass. Til natten blir det godt å legge seg for å sove. Jeg skal være her til i morgen (lørdag) i første omgang, legen avgjør hvor lenge jeg må bli.
Jeg merker alt nå at nye medisiner samt Simdax har virkning. Nå blir det lettere å være til i en tid fremover. Denne behandlingen gir livskvaliteten et løft!

1 kommentar:

  1. Godt å høre at de finner behandling som hjelper deg! God bedring fortsatt. Hilsen fra Åshild

    SvarSlett