lørdag 20. juni 2009

Det går likar no!

Nå må jeg hele tiden tenke på at jeg ikke er friskere selv om jeg fikk Simdax. Det er bare lettere å leve.
I går så greide jeg å gå ut til bilen og kjøre til mitt lokale NAV-kontor for å levere alle papirene som var nødvendig, slik at de ordner med billett til Oslo søndag 28. Jeg er så heldig at jeg har handikapp-plass til bilen rett utenfor døren her vi bor, og det var også ledige handikapp-plasser rett utenfor NAV-kontoret. Dette gjorde at jeg klarte å gå disse metrene uten å måtte ha "sofatid" i lang stund etterpå.
Jeg må tilstå at jeg kjører automatgearet bil. Jeg hadde nok ikke greid å kjøre bil med "3 pedaler" i bytrafikken.
I går kveld fikk vi også familiebesøk. Bror til Vigdis, Steinar med sin Jorid kom. Det var deilig å kunne sitte i stolen og prate med de, og slippe å måtte legge seg på sofaen under besøket og likedan etterpå. Vigdis fikk ha sofaen i fred for meg i går.
I dag så skal jeg lage ertesuppe, Vigdis er ute å handler og etterpå så må hun vaske vinduer. Det regner, men vinduene skal vaskes uansett. Hun har også hengt opp nye kjøkkengardiner. Vet ikke hvor mange ganger kjøkkengardinene er skiftet i år jeg. Har mistet tellingen.


Dagens ordspråk: Du og samvittigheten er ett. Den vet alt du vet, og den vet at du vet det.

1 kommentar:

  1. Vad härligt att du fick effekt av Simdaxen och som du skriver så blir du inte frisk av den men den ger dig lite mera livskvalite och gör livet lite lättare. Ge Vigdis en klem från oss.

    SvarSlett