søndag 11. april 2010

Halvårskontroll

Nå er den foretatt. Alt er bra med hjertet. Ingen tegn til avstøting. Neste kontroll om 3 måneder, skal jeg ta på St. Olavs hospital.
Legene på RH tar heldigvis alt veldig alvorlig, jeg har jo nevnt mine plager med magen. Nå var det gått så lang tid etter transplanrasjon at legen turde sette ned doseringen på 1 av de immunsenkende medisinene. Er de som kan forårsake slike smerter. Men da måtte jeg øke doseringen på det andre slaget jeg bruker. Nå håper vi at denne økningen ikke skader nyrene mine.
I dag har jeg syklet 1 mil. Brukte 1 time på den turen. Lang tid, men like fullt følte jeg det var en god prestasjon av meg!
Jeg har kjøpt meg kondomdress (les sykkelbukse). Jeg misforsto dessverre Vigdis litt. Hun sa at i den var jeg eggende, trodde hun mente sexy. Det gjorde hun ikke, hun mente at jeg så ut som et egg!!

1 kommentar:

  1. Det er av sine egne man skal høre det...

    Så fantastisk at du har syklet 1 mil! Jeg bøyer meg i støvet, det var sprekt Roar! Herlig at kontrollen viser at det er bra med deg og at de prøver å gjøre noe med mageproblemene.

    Hilsen fra Åshild i Son

    SvarSlett