mandag 15. mars 2010

Trodde det gikk mot vår

Der tok jeg feil.
Forrige uke begynte med mildvær og tiningen var godt i gang. Siden fredag har det snødd omtrent hele tiden. Det har sikkert falt ca 60 cm snø i helga. Nå er snøhaugene større enn enn tidligere i vinter!
Jeg har en sykkel stående i boden. Der må den stå til det blir bart. Jeg stoler ikke så mye på balansen at jeg tør å sykle før veiene bare.
Heldigvis har jeg et fysioterapaut som har både sykkel og tredemølle, slik at jeg får belastet meg mye der. Inntil videre må treningen skje innendørs!
Jeg håper at jeg rekker å få noen mil tilbakelagt på sykkelen ute, innen kursen går mot Växsjö og 20 km sykkelløp.
Endelig har jeg fått anledning til å ta en kopp kaffe sammen med en sykepleier som har betydd mye for meg i mange år med sykdom. Det var godt å se henne igjen, ikke som pasient i rullestol, men som en frisk mann som kom gående.
Rett over påske går turen til Rikshospitalet for halvtårskontroll.

1 kommentar:

  1. Hei, - takk for mail. Forsøker å svare her, har jo klart det før, men som fortalt, var det ikke vellykket sist. Ja, nå begynner jeg også å bli snøen, selv om snø/sol og vanndrypper fra taket= vår her nord. Har måket jeg med, dog bare på en svalgang med kost, men ble faktisk trett etterpå.
    Det må være en fantastisk følelse å kunne komme gående til et møte med din sykepleier. Hvis engler finnes er det enkelte sykepleiere som viser medmenneskelighet og styrke i vanskelige helsesituasjoner. Skal bli spennende å høre når du har vært på halvårskontroll.
    Mvh Anne-Brit

    SvarSlett