mandag 15. februar 2010

En helg alene

Vigdis føler seg så trygg nå, at hun fant det forsvarlig å ta en helg i Bardu og besøke "gamle" kjente. Reiste torsdag og kom hjem i går.
Med meg går det fremover, men dessverre er vinter nr 4 her i Trøndelag på vei. Venter ikke vår og sommer, men bare at den kulda kan gi seg, eller holde seg nærmer 0 enn -10. Det vil hjelpe meg godt.
I disse dager sitter jeg å fyller ut påmeldingsskjema til EM for hjerte og lungetransplanterte. Skal foregå i Växsjö/ Sverige 30 juni - 4 juli. Jeg skal melde meg på i sykling 20 km.
Dette EM er for å vise de pårørende til våre donorer at vi tar godt vare på det organet vi har fått.
Jeg har ingen illusjoner om å komme hjem med EM-gull rundt halsen og mottagelse av Ordføreren her i Trondheim! Jeg har bare èn konkurrent og det er meg selv. Hovedsaken for meg er fullføre, ikke vinne.
Luftproblemene i magen er fortsatt plagsomme. Til tider veldig ille. Hvilepulsen har blitt veldig rask og jeg skal derfor få tatt EKG i løpet av uka. Bare for å bekrefte at alt er i orden.

1 kommentar:

  1. Godt å høre at det går bra med deg, og håper at mageproblemer vil gi seg.Og så får vi håpe at ikke kuldegradene slår til tross melding. Selv har jeg vært innlagt UNN, og innlegges igjen onsdag i neste uke for å få en såkalt ICD. Føler jeg er i et vakum, og ved siden av meg selv. Som tidligere sagt fikk mye av din historie, min egen i et annet og nytt perspektiv.
    Virkelig bra å melde seg på sykkel, 20 km, og å vise donor-pårørende en ære.
    Med vennlig hilsen
    Anne-Brit

    SvarSlett