torsdag 1. april 2010

Det er påske

Det er en stund siden jeg oppdaterte bloggen nå. Det er rett og slett fordi det ikke har vært noe å skrive om.
Jeg føler meg i kjempefin form når det gjelder mitt nye hjerte. Vi trives sammen.
Nå har jeg vært alene i nesten en uke. Vigdis kom hjem igjen i går. Hun har vært hos familien på Nøtterøy og hjulpet til med pass av barnebarn.
Det er bare herlig å være alene. Ja! Misforstå meg riktig nå!! Jeg er glad for at jeg er så frisk at jeg kan klare meg alene. Jeg klarer å stelle såret etter lungeoperasjonen/sårhulen selv i noen dager. Bruker dusjen og spyler rent vann inn i hulen, tørker deretter med rene gaskompresser. Kommer ikke like godt til som når Vigdis steller det, så det er fortsatt best at henne har kontrollen med sårhulen og tilhelingsprossessen.
Fremdeles venter jeg på våren og bar asfalt på sykkel/gangveier. I første del av påsken tinte det litt på dagen, men på kvelden frøs det på igjen og "En der oppe"fylte på med snø igjen.
Vi kommer til å bli hjemme i påsken, blir det pent vær, tar vi oss noen spaserturer eller dagsturer med bilen.
Jeg har ikke lyst til å kjøre så mye med bilen siden den skal leveres inn i bytte snart. Venter fremdeles på ny-bilen.
Den 6 april reiser jeg til Rikshospitalet. Da er det 6 -måneders kontroll. Foruten de obligatoriske undersøkelsene mht avstøting osv, blir det også en fysisk test. Da skal det måles hvor stor fysisk fremgang jeg har hatt siden jeg ble utskrevet.
Jeg vil ønske alle mine lesere en riktig GOD PÅSKE!
Oppdaterer bloggen når jeg er hjemme igjen etter kontrollen

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar