søndag 4. april 2010

Den første sykkeltur med mitt nye hjerte

I disse dager er 6 måneder siden telefonen fra Rikshospitalet kom at de hadde funnet et hjerte til meg.
I dag tok jeg endelig den første turen på sykkelen! Endelig var veiene blitt så fri for is og snø at jeg turde å sette meg på sykkelen.
Balansen er ikke helt i orden enda, men jeg hadde ingen problemer med å sykle. Vi syklet i en times tid. Jeg må innrømme at jeg måtte ta 2 korte pauser. Dette skyldes vel mye meg også. Jeg som er vant til å kjøre bil med automatgear, har nå en sykkel med 28 gear. Er lett å feilgeare i begynnelsen da.
Min første sykkeltur - en herlig følelse!

2 kommentarer:

  1. Hei, - så bra å se deg syklende! Å fortelle den hele og fulle sannhet er ikke lett. Kanskje kan man til og med "bagatellisere", - og vil gjerne selv tro på den versjonen.

    Har tenkt på dere i dag, jeg mener det er i dag du har hatt din 1/2-års kontroll. Jeg håper inderlig at det gikk bra.

    Hilsen Anne-Brit

    SvarSlett