fredag 16. oktober 2009

Vært til biopsi i dag

Da går de inn i hjertet fra en vene i halsen og tar ut litt fra hjertet som skjekkes. Dette kan sikkert høres litt brutalt ut, men jeg kan forsikre at det er en helt smertefri undersøkelse. Det er kun et lite stikk i halsen når lokalbedøvelsen settes. Ligger å følger med på en skjerm. Da biopsien var ferdig, viste målinger at jeg har et stort og godt hjerte. Det visste jeg at jeg alltid har hatt, men legen og jeg la nok forskjellig betydning i det. Hjertegod har jeg alltid vært!

I neste uke tar Vigdis seg en liten tur hjem til Trondheim. Nå skal gardiner skiftes bl.a. Etter at hun hadde bestilt billetter, så oppdagen hun "helt tilfeldig" at det er vinklubb til onsdag. Nå får hun med seg den også. Er godt det at hun endelig kan pleie seg selv etter ca 2 år med "vakt" 24 timer i døgnet. Nå sover hun med avslappet kropp.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar