lørdag 6. mars 2010

Kommer våren snart??


I dag har jeg kjøpt sykkel. Var en forhandler av sykler som solgte ut fjorårets modeller for å få plass nye. Kjøpte en som jeg kan bruke både på landevei og i terrenget.
Nå er det bare å vente på at det skal bli bart på veiene.

Siden vi snart får den nye bilen, bruke jeg penværet med å måke meg frem til uteboden hvor sommerdekkene er lagret.
Måtte måke vekk snø en en lengde av ca 4 meter og dybde på ca 80 cm. Må tilstå at jeg måket den ikke bredere en det var nødvendig for å få ut dekkene. Resten av snøen kan hentes av vedkommende som har "levert" den.
Det gikk veldig fint og kjentes godt ut for kroppen når jeg var ferdig. Måtte riktignok ha 2 små pauser, men jeg klarte det. Er mange år siden jeg var i stand til å måke tilsvarende mengde med snø.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar