tirsdag 2. februar 2010

4 måneder siden jeg fikk nytt hjerte i disse dager

Nå er det gått ca 4 måneder. Eksakt dato er det bare de som står meg nærmest som vet.
Jeg har det bra, og har begynt å "restaurere" resten av skroget. Har begynt hos tannlegen. Tannhelse var noe jeg måtte prioritere bort. Hadde ikke krefter til å sitte med munnen åpen hos tannlegen. God tannhelse er viktig for en som syk. Stort sett alle medisiner tærer på tennene. Derfor trenger vi oftere besøk til tannlege/tannpleier en det frisk mennesker gjør.
Jeg har fortalt litt om mine mageproblemer. I dag har jeg vært til Gastroundersøkelse. Legen tok ut noen biter av tarmene på ulike steder for å analysere de.
Tro meg, men en biopsi av hjertet er mer behagelig. Der går de også inn og henter ut små biter.

Dessverre så har en ny kuldebølge rammet Trøndelag. Nå er det bare å gå ut i absolutt nødvendige ærend. Annen uteaktivitet er ikke heldig for meg nå som gradestokken kryper ned mot - 20.
Fredag kom Vigdis hjem til støvsuget og vasket hus. Det er lenge siden jeg klarte det. Hadde også ferdig middag.

Nå nærmer det seg OL. Sier at jeg ligger i hardtrening til de for meg, viktigste øvelsene. Har funnet en god sittestilling i stolen, vet hvor jeg skal plassere kaffekoppen på bordet osv. Jeg er på treningsinstituttet og bygger opp kondis og muskulatur. så nå kan OL bare starte.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar