søndag 10. januar 2010

Tåler ikke mye

Det er kaldt, og det merker jeg. Onsdag var jeg litt svett da jeg var ferdig med den fysisk treningen. Selv om jeg ikke har mange meterne å gå, så var det nok for meg. På kvelden kom halsonde og frysninger. Har nok pådratt meg en skikkelig forkjølelse. I går lå jeg under ullpledd og frøs hele dagen, men er heldigvis litt bedre i dag. Hadde ikke feber, men var i en elendig form.
Siden det er lite oksygen i så kald luft, blir jeg veldig fort kortpustet selv ved små anstrengelser utendørs. Det er bare å holde seg innendørs, og kun gå ut i absolutt nødvendige ærend.
Får bare håpe at denne "Globale oppvarmingen" snart er over. Må fyre med ved hele dagen. Gikk nesten tom for ved, men heldigvis klarte jeg å få tak i 30 sekker bjørk etter flere telefoner. Dvs at det hittil har gått med ca 35 sekker ved i vinter.

1 kommentar:

  1. Vær ille forsiktig....
    Det skal så lite til ....
    Heldigvis ser det ut til at den værste "opvarmingen" er over for i år :-)

    SvarSlett