onsdag 6. januar 2010

3 måneders kontroll

I går kom jeg tilbake fra 3 månederskontroll på Rikshospitalet. Med hjerte mitt er alt i orden. Det fungerer, ingen avstøtning. Hjertekatariseringen viste også at det ikke var noen tette år.
Som jeg har skrevet tidligere, så har jeg følt meg veldig oppblåst i magen. Legen tok en rask ultralydundersøkelse av meg, og fant noe som de skal se nærmere på. Hva han fant vet jeg ikke, bare at han henviste meg til videre undersøkelse på St. Olavs hospital.
Det som gledet meg mest under oppholdet, var at jeg fikk lov til å hilse på en av mine trofaste lesere. Vedkommende har for ikke lenge siden fått 2 nye lunger.
Nå er det fysisk opptrening for fullt. 2 x pr uke i første omgang. Er synd at det er så kaldt her oppe. rudt -20 er ikke grader for meg. Immunforsvaret mitt, eller skal vi si mangel, gjør at jeg blir veldig mottagelig for lungebetennelse. Derfor blir det ikke noe turgåing i denne kulda, men snart så blir det bedre tider!
Publiser innlegg

1 kommentar:

  1. En flott blogg du har, Roar. Håper også det går bra med Åshild.

    Godt nyttår til deg:)

    SvarSlett