søndag 23. mai 2010

Dette trodde jeg ikke for ca 8 måneder siden


Jeg var klar over at dersom jeg ble transplantert og transplantasjonen gikk bra, ville jeg bli frisk igjen. Men at det skulle gå så fort, hadde jeg ingen tro på.
Torsdag bestemte vi oss for å kjøpe inn materialer slik at vi kunne bygge en platting som har stått på "vent" i mange år.
Vi arbeidet på ettermiddag/kveldene torsdag og fredag samt lørdag. Da ble den ferdig.Så raskt hadde det ikke gått om jeg skulle ha gjort det alene. Takket være godt hjelp av Vigdis gikk det så fort.
Jeg merker at det er mye muskulatur i kroppen som ikke har vært i bruk på mange år. I dag smerter det i hofte, lår og legger. Egentlig en "god" smerte. Er godt å kjenne at jeg igjen kan arbeide. Eneste arbeidet jeg har klart i de siste årene har jo vært å bære betalingskortet mitt på gode dager, men var ofte at jeg også måtte gi det til Vigdis

2 kommentarer:

  1. Det gleder meg å se!
    Hilsen Klara

    SvarSlett
  2. nydelig å lese, venter Så på nye lunger . ..derfor gjør det meg så godt å lese om de transplanterte og deres gode framgang..
    lykke til videre..

    SvarSlett