søndag 20. desember 2009

Snart Jul

Nå er juleforberedelsene i full gang her. Endelig ser det ut til at vi skal få en nomal jul.
For noen dager siden var jeg på sykebesøk på St. Olav. Da jeg skulle gå, gikk jeg innom hjertemed. B8 for å hilse på. Er jo der jeg har tilbrakt mye tid i de siste årene.
Som alltid ble jeg mottatt av blide pleiere og fikk også en masse klemmer. Den pleieren jeg aller helst hadde håpet var på jobb, var dessverre ikke det. Vedkommende var sykmeldt.
I morgen er det ny tur til fastlegen for blodprøver, og litt senere på dagen fysisk trening.
Er siste gangen før jul. Blir vel nok trening på onsdag men innspurten av det aller siste som skal handles inn.
Det eneste som plager meg nå er mye væske i kroppen. Føler meg som en dromedar, bare at jeg har fått pukkelen på magen, ikke ryggen.
Søndag 3 jan går igjen turen til Rikshospitalet.
Jeg vil ønske alle min trofaste lesere som har fulgt meg gjennom denne bloggen, en Riktig God Jul og et Godt Nytt År.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar